Dagens modebild

 

Dödstrött efter en lång dag. Först har jag städat lägenheten, jobbat på min kommande hemsida, sedan varit på intervju och så sjungit hela kvällen. Kom hem nu, 1 på natten. Det låter kanske inte som en hård dag, men JO... jag är helt tom i huvudet!! Förlamad. Knäckt. Kanske är det den senaste veckans slit som får bägaren att rinna över.

 

Alla dessa projekt... roliga förstås!! Men...... just nu känner jag mej faktiskt ganska sliten. :( Det var så länge sedan jag fick sova ut. Om jag bara kunde få krypa ner i sängen och stanna där i några veckor.

 

Jag jobbar för mycket. Ändring måste ske, annars bränner jag nog ut mej!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar