Mindre katastrof...

 

Igår gjorde jag en fotografering. En lekfullt oplanerad fotografering med min fotografkompis. Bara för att ha lite roligt!! :-) Då lärde jag mej en sak; Man ska ALDRIG göra oplanerade fotograferingar! hehe...

 

Jag vet inte om vi hade otur eller om någon ville se oss misslyckas. Ingenting gick som vi hade tänkt oss. Den 1700-talsinspirerade lokalen vi skulle vara i var inte åtkomlig utan istället hänvisades vi till källarlokalen i en afrikansk voodoopub med mysbelysning. Det var så mörkt där att vi knappt såg varandra och ännu mindre kunde kameran fånga upp modellen. Stylingen, modellen och fotografen var fantastiska, men bilderna en katastrof. (pga. den värdelöst skumma belysningen!)

 

Med andra ord var det en fotosession jag inte kan annat än skratta och gråta åt. Men roligt hade vi ju, som sagt. Och i verkligheten såg modellen faktiskt fantastisk ut! :D

 

Efter starka ansträngningar med att ljusa upp bilderna, utan att göra dem till en grå sörja, blev de så här:

 

 

Suck. Med ett bra ljus hade bilderna varit fantastiska!!! :( Och sminkningen var stencool. Men det syns ju inte! suck, suck.........

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar