Filmtonsättare...

 

Jag har blivit så musikgalen nu... Musiken börjar nästan konkurrera med min stylingkarriär. :P Jag vill bli kompositör.

 

Måste bara berätta!! Jag kanske ska få det ärofyllda uppdraget att skriva filmmusiken till en långfilm som ska spelas in om 2 år. :) Ja, det är länge tills dess förstås.. men det tar ju minst ETT ÅR att skriva musik till en sån film, så det måste ju planeras i tid.

 

Allt är inte bestämt ännu, men.... HOPPAS, HOPPAS!!!!!! *dansar runt av glädje*

 

Dessutom har jag idag slagit slag i saken som jag i så många år tänkt... Jag har tagit kontakt med två musikförlag i Sverige för att ge ut min musik. Återstår bara att se om de tar emot den. ;P

 

Nej, nu ska jag sätta mej ner och planera inför onsdagens fotografering. Hej så länge!

 

Pepsi » 2011-02-20 | 07:41:38

NU fick du mig att tappa hakan!!! WOW!!!! Vad cool!!!! Då hoppas vi och håller alla tummar samt ber till Han däruppe att de ska ha den goda smaken att gilla det du gör så att man får höra det om två år!!!!!!!!!!!! Om det blir så kommer jag att gråta av glädje för din skull..................



Jättekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar