Nyårsoutfits - Veckorevyn

 

Jag har ju glömt att visa er tidningen där mitt namn för FÖRSTA GÅNGEN stod med under stylingregistret! :P Ett stort ögonblick med andra ord...!! ;)

 

Nr. 26

 

Alla bilder som är på s. 46-54.

Ja, mitt riktiga namn står utskrivet. Glömde säga att jag vill använda mitt nya "artistnamn"! :P

 

Tjejerna på bild är:


Frida Fahrman - Modereporter på Aftonbladet och Kanal 5

 

Michaela Forni - Moderedaktör på Nöjesquiden, skodesigner, författare och medverkande i Glamourama

 

Hannah Arnhög - Reporter på Veckorevyn

 

Signe Siemsen - Modell, redaktör för Metros modesidor

 

Petra Tungården - Succébloggare och medverkande i Glamourama

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar