Christa Ajris + smycken = SANT

 

De senaste dagarna (veckorna/månaderna) har jag funderat och funderat... Jag skulle vilja börja designa och sälja smycken!

Så häromdagen slog jag slag i saken och kontaktade min designkunniga, modefanatiska vän Rasch och vi bestämde oss för att förverkliga idén tillsammans. I nuläget har jag dock ingen tid över till detta, så vi tänker starta det så smått som en hobby så får det utvecklas med tiden. :D ROLIGT ELLER HUR!!!!!!???

 

Men man behöver mycket. :S Material.. en smyckesverkstad... tid..... hm... En sak i taget! En sak i taget!

 

Mål nr 1: Ha roligt!!!!!

Mål nr 2: Designa en raffig kollektion för män och sälja idén till Acne. (Även smycken för kvinnor kommer naturligtvis tillverkas, men fokusen ska försöka läggas på männen. Det är de värda. ;) )

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar