Meningen med livet

 

Vi har ytterst olika visioner om livet, jag och min bror. Han vill tjäna pengar - jag vill ha roligt!! Han klagar på att jag bara tar mig för yrken som jag får utstå ekonomisk sveda och verk för. Det är svårt att bli rik på att sminka och skriva låtar. Men vem bryr sig? (En vacker dag kommer mina låtar vara värda miljoner och då kommer jag få tillbaka för svedan och värken! ;))

Jag tog dock mitt minimalt existerande förnuft tillfånga och undrade om han kunde lära mig köpa och sälja aktier. Det kunde ju vara bra som lite extraknäck. Det var han inte alls så jättepigg på. Antagligen tror han att jag är ett hopplöst fall...

 

Nä..... orka....... Det får väl fortsätta som det alltid gör... han tjänar pengar, jag shoppar upp dem!!! :D :D PUSS BROR.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar