Spanien

 

Jag har fått grovt spott och spä för att ingen uppföljning på Spanien-inlägget kommit... (Mina Spanien-kompanjoner vill så hemskt gärna se bilder på sig själva.)

 

Åkte jag överhuvudtaget dit, undrar man? Joda, det gjorde jag.

Hade jag det bra? Alldeles suveränt vidunderligt bra. Dvs. varmt!!

Fick jag sjunga? Ja!! Mycket. Nästan tillräckligt mycket. Hade gärna fått vara lite mer...

 

Upp till bevis......................!

 

Från Antarktis --------> Till Spanien

 

Nädå, det är inte alls jag som står och gömmer mej bakom handen. (Bättre kort än så här kommer ej!!)

 

Det obligatoriska ego-kortet. Så att ni vet vem ni ska titta efter... ;-P

 

Mitt när jag vandrade runt i Spanien råkade jag få syn på tre svenskar.

 

Vi blev vänner och de lärde mej hur man kör en kanon. Något jag utan tvekan kommer ha stor nytta av!

 

Jag såg en vit fisk. Den fotades.

 

Spanien invigs med pompa och ståt inne i ett litet hotellrum nånstans....... (I brist på ståutrymme fick jag sitta på toalocket hela kvällen/natten. Mindre pampigt.)

 

Någon sade att det var en sådan här solställning man skulle inta om man ville ha den optimala brännan... Det tror vi på!

 

Erik dog och begravdes.

 

Björn dog ovanpå och begravdes också.

 

Verkligheten urartade och blev en massgrav. R.I.P till dessa offer!

 

Eftersom vi inte var nöjda med våra frisyrer...

 

 

 

Hahaha! :D Notera sambandet mellan högra killens ansiktsuttryck och hans dödskallemärkta flaska.

 

03.24 gick larmet!! Inbrott i dörr 3412. Brottsling: Mannen med flaskan!

 

Jag, med lånad hatt.

Man blir så sofistikerad av att umgås med civilingenjörer och läkare!! Speciellt när dessa högintellektuella samtal hålls på hotelltaket mitt i natten och med för mycket i glaset. Aja baja!

 

Jag landade bilen PERFEKT!

 

Så här många var det som kom för att se mej spela apa!! Ingen blev besviken, men 2 omkom när de surfades fram till scen.

 

 

Tack och adjö för mej! Nu orkar jag inte lägga in fler bilder.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar