Hollywood dolls

 

 

Jag tycker alltid det är intressant att se vad som händer med folk som jag jobbat med i stylingbranschen. Ett bra exempel på personer som kommit långt är ju "Hollywood dolls". Nu är deras nya singel ute och de har hamnat fullt ut i rampljuset. KUL!! Gulliga tjejer det.

 

Men några av medlemmarna känner jag inte igen och de har tydligen bytts ut från när jag träffade dem?? Då inser jag plötsligt att en av de nya tjejerna har suttit modell åt mej i skolan. Världen är allt märkligt liten.. :O Hon var ju en grym dansare, så det förstår man ju varför de ville ha med henne i gruppen.

 

 

Deras hemsida HÄR.

 

Jag sminkar en av tjejerna i skolan. hehe... gömmer mej bakom hennes vackra hår. Det blev för pinsamt hamna kort bredvid en färdigsminkad modell.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar