He he...

 

Haha.. nä nu måste jag skratta!! Sökte på mitt namn och ramlade in i Angelica Lagergrens blogg, där JAG blivit uppskriven som huvudmua på Veckorevyns plåtning som vi gjorde i nyår. Det borde ju vara Åsa Östergrens namn som står där först, jag bara hjälpte henne!! :D Tack tack, för äran jag inte borde ha fått! ;)

 

Se felet HÄR. Under andra bilden står mitt namn!

 

Amanda » 2011-07-11 | 00:05:58
URL: http://gravidforsakring.net

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar