Min första demo

 

Jag har suttit och lurat på denna hemlighet länge, men nu är det planerat och en verklighet. :D Jag ska spela in min första demo!!!

Det ska bli hur kul som helst. Jag är laddad till 1000. Nu gäller det bara att pressa in hela planeringen i mitt redan så upptagna schema.

 

KRAM!

 

 

Per » 2011-04-01 | 07:36:39

Vilken glad nyhet! Är verkligen intresserad av att få höra resultatet senare - men se till att du först kan bevisa att det är din låt innan du lägger ut den, så ingen kan ta den för eget bruk.

Christa Ajris » 2011-04-01 | 12:22:19

Tack för kommentar!



Jag just det. Men hur bevisar man det? :O

Per » 2011-04-01 | 16:37:20

Ett förslag är att bränna ut den på skiva, för att sedan skicka den till dig själv i rekommenderat brev. Sen låter du paketet vara oöppnat tills du faktiskt har släppt låten.



Skulle någon påstå sig ha gjort låten själv har du bevis med datum och allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar