Konserter


Hej gott folk!! Det var länge sedan nu. Jag har många uppdateringar...

Den sista tiden har jag ägnat åt att skriva filmmusik till ett drama, förbereda för en konsert och spela in musikvideos.





Nu på tisdag bjuder jag och mina klasskompisar på en Låtskrivningskonsert. 19:30 på skolan, ute på Ekerö. Gratis att komma och absolut lönt resevägen! ;) Om vägbeskrivning behövs, kontakta mej!

([email protected])







På onsdag uppträder jag i Kongliga teknologkören tillsammans med Gunnar Juhlin och KTHAK.
Om ni gillar traditionell julsång och vill känna riktig julstämning, KOM!

Var: Engelbrekt k:a
När: kl. 19.00
Pris: 150:- för vuxna - ENDAST 50:- för studenter!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar