Ful som stryk?

Ibland är vissa inlägg inte bara skönhetstips till er läsare utan kanske egentligen mer en uppläxning åt mej själv. Detta inlägg är ett bra exempel på detta. *känner skammens rodnad*

 

 

 

Vad händer när du inte sköter ditt liv som du ska? Detta:

 

Stress: finnar, utslag, glanslöst hår, håravfall och sköra naglar.

Sömnproblem: mörka ringar och påsar kring ögonen, håravfall och torr hy.

Dåliga matvanor: finnar, hudpigmenteringar, celluliter, håravfall, sköra naglar och glanslöst hår.

Vätskebrist: håravfall, glanslöst hår, sköra naglar, obalanserad hy och finnar.

 

 

Stresspunkten kan jag plocka bort från min egen uppläxningslista. Men resten kan vara rent katastrof i mitt liv ibland!!! Jag kan glömma bort både att sova, äta och dricka. Haha..

 

Men det är garanterat slut med det nu!! Jag har druckit som en mjölkko hela dagen och sängen skriker redan på mej.. *jagar efter tandborsten*

Anarchist » 2011-01-26 | 09:39:01
URL: http://anarchist.blogimagine.com

Excellent site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar