Portfolio och document

Kolla in denna portfolio: http://www.mylady.nu/portfolio.aspx

 

Älskar bilden med en välsmyckad dam i vitt lockigt hår. Otroligt vacker!! (önskar jag kunde få stjäla det kortet ;-) Vet inte hur policyn för andras fotografier är, men jag vågar inte lägga ut bilden här ifall det är olovligt.)

 

 

Jag har förresten startat ett nytt projekt. Jag letar upp alla tips jag kan hitta i olika skönhetsbloggar på internet och i modetidningar, och skriver/kopierar in allt i olika dokument på min dator så har jag allt sparat och kan kolla upp om det är något jag undrar över. Det tar en väldig massa tid, men det är otroligt mycket värt!!!

 

Jag sorterar upp allt i hår, smink, kläder, kropp osv... Finns hur mycket tips som helst att hitta. Bara att låta sig läras, inspireras och utvecklas!

 

Maria G. » 2010-04-29 | 13:21:24
URL: http://muym.blogg.se/

Hej.

Ja visst är hon duktig Marika Sernfäldt :) Fotot är för övrigt taget av Ryan Garrison.. så om du frågar honom så kanske du får lägga upp bilden :)



Mvh Maria Gfrörer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar