Spöke med krut

Jag känner mej som en krutgumma. Undra var det krutet leder mej... Jag har så mycket energi som jag inte vet var jag ska göra av nu. Sitter och stirrar på min design och funderar om den är tillräcklig.

 

Min bok är färdig nu. Dvs. första boken. Det lär bli en hel serie. Nu krävs bara korrekturläsning och finslipning. Men jag borde ha gjort färdigt det för länge sedan.. men kommer liksom inte till skott. Just nu ligger boken lite på is eftersom jag har så mycket annat att hålla koll på.

 

Skål för livet som är så underbart överraskande!!!

 

Svartvit gammal spökbild på mej. Men glad ser jag ju ut iaf.

 

Det kliar i mina fingrar. Får jag sminka någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar