Tips: Hårborttagare

Nytt på marknaden är denna MYCKET lovade produkt:

 

 

Glöm det där med rakning var och varannan dag! Glöm det där med smärtsamma vaxningar! Glöm besväret med hår som växer inåt, som känns stubbigt och fördubblar sig och glöm också väntan på att håret ska växa ut så att du kan vaxa.

Lösningen heter LASER. Och glöm då också det där med att betala 20 000:- för en behandling på salong!!

 

Nu kan du köpa en helt egen laserbehandlare att stoppa i handväskan! En som du kan använda hemma, när som helst, hur ofta som helst och var som helst (hela kroppen UTOM ansiktet). Den är väldigt enkel att använda, gör inte ont och ger ett långvarigt resultat (runt 8 veckor). Många upplever också att håret känns mjukare och att det på vissa ställen försvinner helt och hållet efter ett tags användning.

 

Dyr! Men garanterat prisvärd. Ca 5000 kr.

Går att köpa bl.a. på amazon.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001P81SS4/ref=s9_simh_gw_p364_i1?pf_rd_m=A1F83G8C2ARO7P&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=13P1G91M4N9KBH19VWC6&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467128533&pf_rd_i=468294

 

 

Nackdelar?

Fungerar EJ på människor med väldigt ljust kroppshår. Fungerar EJ på människor med väldigt mörk hy.

 


 

Vill du få information ifrån människor som själva testat den? Läs här:

http://thebeautyassistant.blogspot.com/2010/04/philips-lumea-session-1.html

(En skönhetsbloggerska som testat produkten.)

 



JAG VILL HA!!!!!! Men 5000 har jag helt enkelt inte råd att lägga ut just nu när jag försöker spara varenda krona till min utbildning. :-(

Men nästa år så ska denna bli min.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar