Fria händer på sminkduken!

Har suttit och tecknat idag. Fick plötsligt såååå mycket inspiration till olika makeup'er. Mest fantasy stil då!! Utan tvekan roligast när man får fria händer.

 

Det är därför jag vill bli stylist. För jag vill själv vara den som bestämmer hur en modell ska se ut, inte bara följa andras önskemål. För det måste väl en makeup-artist ganska ofta? Jag vill vara den som bestämmer tema och allting.. men det gör kanske fotografen? Hm... jag har inte koll :S

 

VILL ATT SKOLAN SKA BÖRJA NU. 2 månader kvar.......... *räknar sekunder*

 


Jag vill göra sånt här: (Denna bild är FANTASTISK!!)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar