Americas next Top Model

Nu ska jag sitta och titta på "Americas Next top model"!

(Sedan ska jag fortsätta korrekturläsa min nyskrivna bok och efter det ta ett ordentligt pass i gymmet. Magen ska finjusteras till sommaren, hehe.)

 

Jag är inte nått vidare förtjust i någon av tjejerna som är kvar. Min hopp försvann med Naduah. Förstår fortfarande inte varför de skickade ut henne! Framför allt inte så tidigt. Det fanns många som borde ha åkt ut tidigare.

 



Men om jag måste välja någon som jag tycker ska vinna så är det kanske Krista. Hennes personlighet är nervretande divig, liksom alla andra, men hennes säregna utseende är verkligen ett modellmaterial och det måste erkännas! Och hennes kropp och catwalkgångstil är bara wow!!! Angelea däremot har den absolut bästa klädstilen (med undantag för discoklänningen). Ja, rent modellmässigt är hon och Angelea utan tvekan mest passande, så jag förstår varför de är kvar. Jag tycker bara de verkar vara så tragiskt otrevliga och bråkiga tjejer. Alexandra har ansiktet men inte riktigt kroppen. Å andra sidan är hennes utstrålning imponerande...

 

Naduah var min favorit. Inte bara för att hon hade det vackraste ansikte utan framför allt för hennes ödmjuka och starka personlighet. Det rakade håret däremot hurrade jag inte för. Jag är en av de tråkigt klassiska människorna som anser att håret är en kvinnas stolthet, hehe. Däremot kan jag absolut tycka det är häftigt att testa något nytt och i en modelltävling är mer eller mindre kort hår ofta en självklarhet.

 

Men här kommer några ljuvliga bilder på Nadah i.. hår.

 



Tycker förresten att den där sjuka religiösa sekten hon pratar om låter enormt spännande. (Inte på det viset att jag skulle vilja gå med den, hehe. Nej huvva!! Det låter helt sjukt. Skumt och intressant. Som en sån där filmverklighet.) Har försökt hitta info om den, men kan inte hitta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar