Dagens modebild

 

Idag hade jag fantasifotografering. Bilder kommer senare!!

Var stressad till TUSEN och stackars fotografen och modellen märkte ju av det......... Men hur känns det när man vet att man ska upp tidigt nästa morgon och helst se någorlunda presentabel ut??

 

Jag ska ju ut på stor modefotografering imorgon!!!! Skitkul!!!! :D

 

Jag ska ut med Åsa Östergren och assistera. Kolla hennes blogg!

 

Där ska jag vara till ca kl 4. Kl 2 ska jag ut på praktik för Lumene. Kan jag tacka nej till något av dem? NEEEEJ. Fråga mej inte hur jag ska lyckas vara på två ställen samtidigt... nej fråga mej inte. :P

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar