Dag 18 på Makeupstudion - Grooming

 

Idag fick vi lära oss grooming - manlig makeup.

 

Jag hade tur med min modell. Han var inte bara trevlig utan också van att bli sminkad...

 

(Här är han färdigsminkad. Ser ni? Inte jag :P)



Det visade sig nämligen att han var både sångare, dansare, skådespelare m.m. Ojojoj.. Tänk vilka roliga jobb!! *lyrisk* Och flera kändisar hade han jobbat med också...

 

(Förlåt, du hade så coola kort på dej, så jag lånar dem lite ;) )

 

Kolla in hans BLOGG!

 

 

Jag insåg förstås att det var en kontakt jag borde ta vara på och han var så snäll och ville gärna langa mig vidare till nya kontakter!! :D Jippii!! TACK!! ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar