Dagens modebild

 

Ojojoj.. nu ligger det många inlägg och väntar på att få publiceras. Men jag har NOLL tid. Ni får höra om dagen idag imorgon.

 

Jag håller på att skriva delrapport och den ska vara inskickad till skolan senast om en timma då klockan slår tolv. Sedan ska jag tvätta penslar och försöka skynda mej i säng. Förhoppningsvis får jag sova iaf 5-6 timmar. Kanske, kanske...

 

Imorgon ska jag och två klasskompisar ut på en praktik (för Lumene) och vår första MODESHOW.

KOLLA HÄR

Det är helt otroligt spännande!!! Och jag hoppas jag kan hålla ögonen öppna. Det startar tidigt på morgonen och slutar på kvällen. Det kommer bli hårt. Hårt och roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar