Fotograferingar

 

Ännu mer på g...

 

Äntligen har jag pratat omkull folket på Dramaten!! (Efter ett antal uppringningar och mail.) Jag ska få komma dit om en vecka. YIPPI!!!!

 

Nästa vecka har jag TVÅ fotograferingar. Mina första!! Nervös...? Nejdå, inte alls.... *harkel*

 

Den ena plåtningen ska vara en skönhetsmakeup i vackra vinröda, guldiga toner och jag har hittat en sockersöt modell som kommer bära upp det alldeles utmärkt! Håret ska vara lockigt och halvt uppsatt... ja.. typ nått sånt. Jag vet inte om jag eller modellen ska agera hårstylist. Hm.. Det planerades in ganska plötsligt detta.

 

Plåtning nr två, nästa lördag, ska ske i 40-tals stil och svartvitt. Det var inte en idé jag själv kom upp med och några större detaljer vet jag inte än. Men det ska bli spännande!!! Jag är ju starkt för vintage...

 

 

eMALj » 2010-09-17 | 22:07:49
URL: http://emalj.blogspot.com

Ser fram emot bilder från 40-tals plåtningen



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar