Skola - låtskrivare

 

Ja!!! I fredags kom jag in på låtskrivarlinjen!!! Så nu ska jag börja studera igen. KUL!!!!!!! :D :D :D :D

 

Det var helt oplanerat. Jag hade inte ens sökt in på skolan än, eftersom det egentligen var försent och jag var tvungen att vänta till nästa år. Men så var det någon som kontaktade rektorn och undrade om de inte kunde ta in mig som extra elev på låtskrivarlinjen.

 

Jag skickade in en del av mina låtar i måndags, fick svar dagen efter att de ville se mig på fredag. Jag kom dit och fick besked direkt - Jag hade blivit intagen!!!!

 

Så nu går ju alla andra höstplaner åt stöpet förstås och ersätts av stort fokus på MUSIK - till alla skönhetsjunkiers förtret. Men jag ska inte glömma bort sminkpenslarna, jag lovar!! :) Jag ska fortsätta med stylingen också så mycket som möjligt... Hoppas kunna leva på hälften hälften musik/styling i framtiden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar