Dagens modebild


Så mycket som ska fixas nu... Jag måste bara koncentrera mig på musiken till 150%. Snart är intagningsproven...

Men jag saknar makeupen sjukt mycket!! Sitter och kollar igenom min portfolio och inser att de e många fotograferingar jag inte fått bilder ifrån. Måste kontakta fotograferna. Allt sånt där efterarbete tar sån tid. Att alltid hålla koll, ladda ner bilderna, lägga ut dem o skriva under alla inblandade. Jobbigt.


Idag ska jag bjuda er på en SJUKT snygg makeupbild.


Elin » 2011-12-29 | 23:03:28
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Cool bild och det är sant som du skriver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar