Robert Pattinson

 

Han är ju bara för charmig!!! :O Robert Pattinson.

 

Det har tagit mej ända tills nu att upptäcka och medge det... :P Och det insåg jag när jag såg en intervju med honom nu idag. Han har ett alldeles speciellt sätt att skratta och skämta. Jag älskar hans ögon när han skrattar. Fantastiskt!!

Jag gillar hans avslappnade humor också... Ja han har ju verkligen humor..!! :D

Ja, det blir helt enkelt ett "idol-inlägg" detta då. Nördigt värre. Suck.

 

 

Och vad som också är lite roligt är att han ju inte verkar speciellt utseendesfixerad. Han gymmar inte ens en gång! :O Däremot är han musikalisk. Och det ger ju plus i kanten...

 

Han har ett mycket speciellt sätt att sjunga. Speciell röst... *gillar*

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar